Goodyear, KSE Madencilik’in çözüm ortağı oldu
Goodyear, şantiyelerde kullanılan kamyon lastikleri ve iş makineleri için bir kez daha KSE Madencilik’in analiz ortağı oldu.
Firmadan yapılan açıklamaya göre madencilik bölümünde kullanılan kamyon ve iş makinelerinde diğer tüm branşlardaki ağır vasıtalara göre daha fazla lastik aşınması görülüyor. Bu nedenle lastik temini ve bakımı gibi işlemler, bu segmentte faaliyet gösteren kuruluşlar için son derece değerli bir maliyet kalemi oluşturmaktadır.
Lojistik operasyonda, eser veya madenin en uygun maliyetle teslim edilmesi sürecinde, lastiklerin toplam maliyeti, maliyet kontrolünü gerçeğe dönüştüren kuruluşlar için değerli bir kalem oluşturmaktadır.
Lastiklerin mümkün olan en uzun süre, en uzun kilometre ve büyük tonajlar için kullanılabilmesi son derece değerlidir. Lastikten kaynaklanan herhangi bir sorun işletmede operasyonel aksamalara ve firma için maliyet kaybına neden olabilir.
Çok ağır yükler altında ve off-road olarak nitelendirilebilecek yerlerde kullanılan bu tırlar için filo yönetiminin birçok maden firması için en önemli konulardan biri olduğu ve bu branşın oyuncularının ağır çalışma şartlarında çalışacakları, ve lojistik sürecini sadık, verimli, sürekli hale getirecek ve maliyetleri optimize edecektir. Seçimine değer vermelidir.
Tam da bu nedenlerle Goodyear, madencilik şirketleri için gerçek bir analiz ortağı konumundadır.
Marka, maliyet optimizasyonundan lastik performans takibine, arazi koşullarına göre doğru lastik seçiminden güvenliğe kadar pek çok konuda yaptığı çalışmalarla madencilik alanında faaliyet gösteren firmalarla uzun yıllardır iş birliği yapıyor.
Goodyear, süreci haftalık olarak takip etti
Daha önce birlikte çalışan Goodyear ve KSE Madencilik’in yeni iş birliği süreci, Goodyear saha mühendislerinin yaptığı detaylı analizlerle başladı. Çalıştığı firmayı ve arazi şartlarını bilen Goodyear, bu lastiklerin deneme periyodunu filonun en zorlu arazisi olan altın madeni sahalarında başlattı.
Filo ihtiyacına göre önerilen Goodyear 13R22.5 ORD, Goodyear saha mühendisleri tarafından haftalık olarak takip edildi. Bu süreçte zemin analizi, hurda analizi ve filo kontrolü gibi teknik çalışmalar da yapılarak hem saha daha iyi bilinir hale getirildi hem de filodaki operasyonel sorunlar analiz edilerek filo yöneticilerine raporlandı.
KSE Madencilik şantiyesinde Goodyear mühendisleri tarafından yapılan deneme ve analizler sonucunda Goodyear ORD lastiklerinin KSE Madencilik’in ihtiyaçlarına tam anlamıyla cevap veren modeller olduğu kanaatine varıldı.
KSE Madencilik, gerçekleştirdiği iş birliği ile 2023 yılının prestijiyle filosundaki kamyon ve iş makinalarında Goodyear lastiklerini tercih etti.
Goodyear ORD, dayanıklılık ve dayanıklılıkta en iyi sonuçları verir
Goodyear OFFROAD ürün ailesinin bir üyesi olan Goodyear ORD, zorlu arazi kurallarında uzun süre çalışan, zorlu zeminlere dayanım gerektiren ve şantiyelerde uzun süre hizmet veren kamyon ve iş makinelerinde dayanıklılık ve dayanıklılık açısından en iyi sonuçları vermektedir. büyük ölçüde.
Yüksek dayanıklılığı ve çekiş kabiliyeti ile en zorlu koşullarda bile üst düzey sonuçlar sağlayan Goodyear ORD, özellikle madencilik bölümünde karşılaşılan kuvvetli zemin ve yol koşullarında tercih ediliyor.
Goodyear ORD’nin çamurlu yol koşullarında yüksek çekiş gücü ve uzun kilometre performansı sunan sırt bileşeni, derin dişli sırt deseni sayesinde kesilme ve kopmalara karşı da yüksek direnç sağlıyor. Derin ve geniş omuz olukları kendi kendini temizlemeyi sağlayarak taş tutmayı önler ve çekişi artırır.
Madencilik sektöründe kullanılan kamyon ve iş makinelerinin yüksek torklarına cevap veren büyük bloklar tork iletimini sağlar. Goodyear ORD’nin tepe bölgesindeki artan direnç, lastiği darbelere ve delinmeye karşı korur.
Mükemmel çekiş, hareketlilik, dayanıklılık ve hasar direncinin temel gereksinimler olduğu madencilik ve zorlu şantiye temelleri için özel olarak tasarlanan Goodyear ORD, her koşulda kullanılabilen özel bir yol/arazi sırt bileşimi ile bir tasarım desenini birleştiriyor. sağlam bir karkas yapısı.